Przejdź do treści

Jak przebiega współpraca?


1 BADANIE POTRZEB

2 WYCENA

3 UMOWA

4 ROZLICZENIE I PRZEKAZANIE PROJEKTU

Po otrzymaniu Twojego zapytania o projekt, przeprowadzimy tzw. badanie potrzeb aby jak najlepiej dopasować projekt do potrzeb Twojego biznesu. Po rozmowie wstępnej przedstawimy Ci koszt wykonania projektu, a następnie podpiszemy zamówienie oraz umowę w których dokładnie opisane będą warunki współpracy. Nie pobieramy zaliczki ani zadatku, a Ty masz prawo zrezygnować ze współpracy jeżeli pierwszy przesłany projekt nie przypadnie Ci do gustu (pod warunkiem że nie zostaną do projektu wprowadzone zmiany) i stwierdzisz że żadna ilośc poprawek tego nie naprawi. 🙂 Po zaakceptowaniu projektu otrzymasz fakturę VAT i pliki we wszystkich niezbędnych formatach.

Napisz do nas bezpośrednio lub za pomocą formularza kontaktowego, zapytaj o swój nowy projekt lub umów się na rozmowę wstępną! Jeżeli mail nie jest Twoim ulubionym narzędziem komunikacji zadzwoń do nas, porozmawiajmy 🙂